Αργά βράδυ Παρασκευής, ζαπάρισμα μπας και πέσουμε σε καμιά καλή ταινία και τσούπ, νάσου ο ΙΣΧΥΡΟΣ. Σε περιφερειακό κανάλι και σε ένα πάνελ με τους Ευρωβουλευτές Χουντή και Γιαννάκου !!!!!!
Βρε, μπας και την έχει δει πανελίστας , Χατζηνικολάου, ή έχει αρχίσει και χαλάει από τις παρέες που κάνει τώρα τελευταία ;
Βρε, μπας και την έχει δει πανελίστας , Χατζηνικολάου, ή έχει αρχίσει και χαλάει από τις παρέες που κάνει τώρα τελευταία ;
Άβυσσος η ψυχή του ατόμου .....
