15 Μαρτίου 2014
ΠΑΡΤΕ ΚΥΡΙΑ ΛΑΧΕΙΑ ....
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΛΕΖΑΝΤΑ ΤΥΠΟΥ
''ΠΑΡΤΕ ΚΑΛΕ ΚΥΡΙΑ ΛΑΧΕΙΑ, ΤΟΣΟΙ ΣΑΣ ΗΡΘΑΜΕ. ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΣΟΥΣ ΜΑΖΩΓΜΕΝΟΥΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ ; ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΠΑΣΤΕ ΚΑΛΕ ;''
(ΑΠΟΡΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ. Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ;)
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα