16 Μαρτίου 2014

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ - ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Το ''ΣΥΣΤΗΜΑ'' διαβλέπει τον κίνδυνο και αρχίζει να αμύνεται δυνατά, βγάζοντας από το συρτάρι συνταγές και πρακτικές της δεκαετίας του ’80. Μετά την αποτυχία με τους ‘’58’’ και την ‘’ΕΛΙΑ’’, έφεραν τον Θεοδωράκη και το ‘’ΠΟΤΑΜΙ’’, παίζοντας με την νοημοσύνη και τις αντοχές μας . Έτσι,  Κυριακή πρωί – πρωί διαβάζουμε ‘’φρέσκες’’ δημοσκοπήσεις, που σε ένα νέο πολιτικό μόρφωμα, χωρίς δομή, χωρίς οργάνωση, χωρίς ομάδα, χωρίς έδρα, χωρίς γραφεία, να παίρνει 8%  και 9 %  !!!! 


Θαύμα, θαύμα , όπως φωνάζανε οι συστημικές εφημερίδες πριν αρκετά χρόνια με τα ‘’φιδάκια της Παναγίας’’ στην Κεφαλονιά. Είναι βέβαιο ότι μετά τις εκλογές το ‘’ΠΟΤΑΜΙ’’ του Θεοδωράκη, θα γίνει ΘεοδωΡΥΑΚΙ, αλλά η ζημιά στις ζωές και το μέλλον όλων μας, θα έχει γίνει.

Φτάνουν μάλιστα στο σημείο να ‘’κατορθώνουν’’ να παίρνουν δηλώσεις μετανοίας από βουλευτές της Χρυσής Αυγής !!!  Γιατί δεν ξέρει κανείς πως αλλιώς να χαρακτηρίσει την ανεξαρτοποίηση του βουλευτή τους Αλεξόπουλου, λίγες μέρες πριν πάει στον ανακριτή, και την αναμενόμενη του βουλευτή τους Κουκούτση.

Και η στρατηγική τους αυτή δεν σταματάει σε επίπεδα κεντρικής πολιτικής σκηνής, αλλά επεκτείνεται και στις τοπικές κοινωνίες. Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς, πρέπει να είναι και αυτές χειραγωγημένες ώστε να μην αντιδράσουν δυναμικά και καθοριστικά στις μαύρες εξελίξεις που έρχονται.

Για αυτό δεν πρέπει να μας εντυπωσιάζουν, ούτε να μας προκαλούν ενθουσιασμό οι συνενώσεις και συμπράξεις κεντροαριστερών  δυνάμεωντα ανακατώματα των κεντροδεξιών και ακροδεξιών μορφωμάτων, οι αναζητήσεις προοδευτικών και άλλων ομάδων με ανησυχίες (!!!) και τόσα άλλα που ακούμε καθημερινά με την μορφή βαρύγδουπων εξαγγελιών και ανακοινώσεων. Μέρος του σχεδίου και αυτό. Το δυστύχημα είναι ότι τις περισσότερες φορές γίνεται εν αγνοία (;) αυτών που το υλοποιούν.
 
 ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ....
 
Ένας είναι ο στόχος τους. Πρέπει να είμαστε όλοι μας συντονισμένοι με τις αποφάσεις των κυβερνώντων, για το καλό μας και για το καλό των παιδιών μας βέβαια. 
 
ΠΡΟΣΟΧΗ  ΠΑΙΔΙΑ...