16 Μαρτίου 2014

Ο ΘΕΟΔΩΡΥΑΚΙΣ ΣΕ ΡΟΛΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ !!!!!!

 
ΠΑΕΙ Ο ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΗΝ ΨΩΝΙΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΔΟΞΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟ.
ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ (!!!!) ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ  ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ :

«Κάποιοι από εμάς είχαν βολευτεί. Και εγώ είχα βολευτεί. Ήταν καλά τα πράγματα στη ζωή μου. Όμως εγώ αποφάσισα να αφήσω τη βόλεψή μου και να πάρω το ρίσκο. Στους Κρητικούς αρέσει το ρίσκο… Δέχτηκα κριτική και από τους δημοσιογράφους με τους οποίους πριν λίγο καιρό συνεργαζόμουν, γιατί με θεωρούν απρόβλεπτο, με θεωρούν κουζουλό. Το Ποτάμι, πρόκειται για μια πρόταση σωτηρίας χωρίς την εμπλοκή κανενός κομματικού μηχανισμού, συντεχνιών, συμφερόντων και παλιών πολιτικών που θέλουν να μας νουθετήσουν και να μας πάνε στην δική τους πορεία»

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ  .....