Επειδή
όλοι οι υποψήφιοι δήμαρχοι, κάνουν
βαρύγδουπες εξαγγελίες για το πως θα
διοικήσουν και πως θα αναβαθμίσουν το
Δήμο, τους δίνουμε μια μικρή εικόνα από
την τελευταία ακτινογράφηση των Δημοσίων
Υπαλλήλων και ειδικά των εργαζομένων
στους ΟΤΑ, για να ξέρουν πως θα πορευθούν. Έχουμε
λοιπόν, για
το σύνολο των Ο.Τ.Α.
(1).
Γυναίκες 30-39 ετών Πανεπιστιακής
Εκπαίδευσης, με εργασιακή σχέση μόνιμου
υπαλλήλου,
2.385.
(2).
Άντρες
με τα ίδια
κριτήρια, ο αριθμός ανέρχεται σε
1.002.
(3).
Γυναίκες ίδιας ηλικίας και εκπαίδευσης
με σχέση ιδιωτικού
δικαίου αορίστου χρόνου είναι
331.
(4).
Άντρες
με τα ίδια
κριτήρια, ο αριθμός ανέρχεται σε
111.
(5).
Για τις γυναίκες 30 - 39 ετών, Δ.Ε. με
εργασιακή σχέση μόνιμου
υπαλλήλου,
ο αριθμός ανέρχεται σε 1.451.
(6).
Άντρες
με τα ίδια
κριτήρια, ο αριθμός ανέρχεται σε
1.898.
Να
σας δω άρχοντες με τι δυνάμεις θα εφαρμόσετε τα
ωραία λογάκια που λέτε στα καφενεία και
στις λαϊκές ; Μήπως θα διαλύσετε και δεν θα
αναβαθμίσετε τη λειτουργία του Δήμου ;
Το πιο πιθανό είναι ότι θα βγείτε ψεύτες και θα κλαψουρίζετε πως σας φταίει το
Νέο Μνημόνιο, το οποίο δεν είχατε
υπολογίσει στους σχεδιασμούς σας !!!!!
