Σύμφωνα με "παραπολιτικές" πηγές οι δύο τους συναντήθηκαν πρόσφατα και συζήτησαν το ενδεχόμενο συνεργασίας, με τον κ. Θεοδωράκη να θέτει ευθέως πρόταση για την ανάληψη από τον Χάρη Θεοχάρη της θέσης του τομεάρχη Οικονομικών του "Ποταμιού". Από την πλευρά του τέως Γ.Γ. Εσόδων και τέως Γ.Γ Πληροφορικών Συστημάτων υπήρξε επιφύλαξη τουλάχιστον για μία άμεση απάντηση, όμως καταγράφηκε ενδιαφέρον για την συγκεκριμένη πρόσκληση. Ο Χάρης Θεοχάρης, σύμφωνα με στενούς συνομιλητές του, σκοπεύει να μείνει ένα διάστημα μακριά από την κεντρική πολιτική σκηνή, καθώς η αποπομπή του από την κυβερνητική θέση που είχε αναλάβει, ο τρόπος που έγινε και οι λόγοι που την επέβαλαν τον προβλημάτισαν ιδιαίτερα.
Πρόσωπο που γνωρίζει το παρασκήνιο της παραπάνω συνομιλίας αναφέρει πως
«Ο κ. Θεοχάρης διαδραμάτισε ρόλο-κλειδί στον εκσυγχρονισμό και στην ψηφιοποίηση της φορολογικής διοίκησης, αυξάνοντας τα ποσοστά συλλογής εσόδων και εφαρμόζοντας βασικές νέες φορολογικές μεταρρυθμίσεις για τη συλλογή εσόδων και τους φόρους, κάτι που δεν φαίνεται να εκτίμησε η κυβέρνηση. Το εκτίμησε, όμως, το επιτελείο του Σταύρου Θεοδωράκη και ο ίδιος ο πρόεδρος του “Ποταμιού”».