Η ανακοίνωση από το Σταύρο Θεοδωράκη ότι θα είναι υποψήφιος και στη Β! Πειραιά, όπως δικαιούται, έχει προκαλέσει μεγάλη αναταραχή στο επιτελείο του Λαφαζάνη. Το σύνθημα του Σταύρου ‘’ Δεν χαρίζουμε τις γειτονιές στους φασίστες ‘’, είναι ένα σύνθημα που πολύ θα ήθελαν να το είχαν σκεφτεί αυτοί, αλλά δυστυχώς …
Ο Θεοδωράκης εξήγησε την επιλογή
της Β’ Πειραιά λέγοντας: «θα κατέβω στη Β’ Πειραιά εκεί που η Χρυσή Αυγή πήρε
τα μεγαλύτερα της ποσοστά και θα δώσω τη μάχη στις γειτονίες. Κυκλοφορώ στη Β’
Πειραιά, στη Νίκαια, στον Κορυδαλλό και στη Δραπετσώνα και εκεί θα ζητήσω την
ψήφο των Πειραιωτών για να πάω στη Βουλή. Το Ποτάμι θέλει να πει ξεκάθαρα στην
ελληνική κοινωνία ότι δεν χαρίζουμε τις γειτονιές στους φασίστες».