10 Αυγούστου 2014

Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ALEXIS ....

Έχω μείνει με την απορία. Πως του ήρθε του Alexis να πάει στο Άγιο Όρος ?

Του πέρασε κάποιος, κάποιο  μήνυμα ? Ξύπνησε κάποια μέρα με αίσθημα ανάγκης για ψυχική ανάταση ? Θυμήθηκε ότι από εκεί ξεκίνησε το ξήλωμα του Καραμανλή και ευελπιστεί να συμβεί το ίδιο στον Σαμαρά ? Για να την σπάσει στον Λαφαζάνη ? Μήπως επειδή πηγαίνει ενίοτε και ο Κάρολος ?  Το ομολογώ,  την απορία την έχω.

Το σίγουρο όμως είναι ότι η επίσκεψη αυτή, του βγήκε. Με την άνοδο του εκεί, έσκασε η φούσκα του ΕΝΦΙΑ. Που να το ήξερε να είχε πάρει μαζί του τέσσερις λαμπάδες μπογιάτες (σημαίνει, στο μπόι !!!). Μια για τον Στουρνάρα, μια για τον Καραβίτη, μια για τον Θεοχάρη και μια για την Βούλτεψη ….

Ή μήπως ήξερε ?