(1).
Ο Αντώνης έμαθε για τον τάφο του Θεμιστοκλή
και αποφάσισε να ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, μπας και του βγει και τσιμπήσει
καμιά μονάδα στις μετρήσεις, ευελπιστώντας στον κρυμμένο ‘’Έλληνα’’ των ελλήνων.
(2).
Έμαθε για τις πρωτοβουλίες της Άντζελας για το Σκοπιανό και είπε να της βγει από
αριστερά, θέλοντας να δείξει ότι ‘’Ιδού οι αποδείξεις. Η Μακεδονία ήταν
και είναι Ελληνική και δεν δέχομαι κουβέντα.’’
(3).
Προετοιμάζεται για εκλογές και είπε να ρίξει κανένα επικοινωνιακό, για να φτιάξει
ατζέντα. Και μιας και δεν έχουμε καμιά αθλητική επιτυχία, ξεκίνησε στοχεύοντας στο
εθνικό φρόνημα, για να περάσει μετά στο νέο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Όχι
τίποτα άλλο, μπας και ξεχαστούν το φιάσκο του ΕΝΦΙΑ και οι αστοχίες του
λογισμικού !!!!
Υπάρχει τίποτα άλλο ?