7 Αυγούστου 2014

ΓΚΙΚΑΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ !!!!

Χτες του Σωτήρος, άλλος ένας σωτήρας, μας προέκυψε  στη Βουλή. Ο Γκίκας, ο αντικαταστάτης του Στουρνάρα, ο οποίος δεχόμενος κατά ριπάς τις αντιδράσεις των βουλευτών, για τον τρόπο υπολογισμού και εφαρμογής του ΕΝΦΙΑ, είπε το εξής :
 

'' Δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου. Εγώ εγκατέλειψα καριέρα εκατομμυρίων στο εξωτερικό, για να έρθω στην Ελλάδα. '' 

Είμαστε με τα καλά μας ? Παρακαλέσαμε εμείς τον κ. Χαρδούβελη να αφήσει τα εκατομμύρια και να ασχοληθεί με πενταροδεκάρες ? Ας πάει στο εξωτερικό να συνεχίσει την καριέρα του, αν έτσι αισθάνεται. Να μην του χρωστάμε και να μη μας χρωστάει. Γιατί με το καλημέρα του, δεν φαίνεται ότι θα του χρωστάμε .....