Χτες του Σωτήρος, άλλος ένας σωτήρας, μας προέκυψε στη Βουλή. Ο Γκίκας, ο αντικαταστάτης του Στουρνάρα, ο οποίος δεχόμενος κατά ριπάς τις αντιδράσεις των βουλευτών, για τον τρόπο υπολογισμού και εφαρμογής του ΕΝΦΙΑ, είπε το εξής :
Είμαστε με τα καλά μας ? Παρακαλέσαμε εμείς τον κ. Χαρδούβελη να αφήσει τα εκατομμύρια και να ασχοληθεί με πενταροδεκάρες ? Ας πάει στο εξωτερικό να συνεχίσει την καριέρα του, αν έτσι αισθάνεται. Να μην του χρωστάμε και να μη μας χρωστάει. Γιατί με το καλημέρα του, δεν φαίνεται ότι θα του χρωστάμε .....