‘’ Κανείς δεν ζημιώθηκε αγοράζοντας γη. ‘’
‘’ Φως, νερό, τηλέφωνο. Οικόπεδα με δόσεις. ‘’
Αθάνατα ελληνικά
σλόγκαν τα οποία γαλούχησαν γενιές και γενιές ελλήνων. Και αυτό γιατί, το
οικόπεδο και το ακίνητο ήταν πάντα ο μοναδικός σταθερός επενδυτικός στόχος (και
όνειρο) των μικρομεσαίων, ιδιαίτερα μετά την κατοχική περίοδο. Και αυτό το όνειρο
– στόχο, ήρθε η συγκυβέρνηση να το ισοπεδώσει. Να κάνει τους έλληνες να
αποδεχθούν την αφαίρεση των ιδιοκτησιών τους, σαν ένα μοιραίο γεγονός. Το
μαγαζάκι το τελείωσαν, το αυτοκίνητο το τελείωσαν, το ακίνητο το τελειώνουν. Τι
έχει σειρά τώρα ?