Μεγάλη
η Σοφία !! Καμία σχέση βέβαια με τον αείμνηστο πατέρα της, αλλά μεγάλη. Πρώτη
αυτή από όλους τους εμπλεκόμενους στο φιάσκο του ΕΝΦΙΑ, βρήκε το λόγο που
ξεφτιλίστηκε για μία ακόμη φορά η συγκυβέρνηση. ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
φταίει !!
Δεν
μας είπε βέβαια τον υπεύθυνο για αυτό. Τον Καραβίτη που έβαλε τους κανόνες εφαρμογής
? Τον Θεοχάρη (Monkey IT) που
επιμελήθηκε την ανάπτυξη ? Την ομάδα που το ανέπτυξε ? Κάποιος άλλος ?
Έτσι,
να χαίρεσαι το τίτλο σου, τη θέση σου και τον μισθό σου …..