9 Αυγούστου 2014

ΟΧΙ ΑΛΛΑ VOUCHERS !!!!!

Εξακολουθεί το ευαγές ίδρυμα απασχόλησης εργαζομένων, την αναχρονιστική τακτική του να γεμίσει ελπίδες τους νέους ανθρώπους, με τα περιβόητα
vouchers.
Άλλη μια αναπτυξιακή (!!) εξαγγελία του Αντώνη, θα κοστίσει (σύμφωνα με αυτόν 600.000.000€) για να εκπαιδευθούν δεκάδες χιλιάδες άνεργοι νέοι και να δουλέψουν με 150€ το μήνα, όσο δουλέψουν.

Αντί δηλαδή οι λεβέντες να επιχορηγήσουν επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε προσλήψεις, για μια ακόμη φορά επιχορηγούν  ΚΕΚ, ΙΕΚ, ΜΚΟ, κ.λ.π. κ.λ.π. για να δώσουν ένα μικρό προσωρινό χαρτζιλίκι σε νέους, οι οποίοι ψάχνουν για ελπίδα.




Αυτή την αναπτυξιακή πολιτική (!!!) ποιος εγκέφαλος την περνάει ?