Εξακολουθεί
το ευαγές ίδρυμα απασχόλησης εργαζομένων, την αναχρονιστική τακτική του να γεμίσει
ελπίδες τους νέους ανθρώπους, με τα περιβόητα
vouchers.
Αντί
δηλαδή οι λεβέντες να επιχορηγήσουν επιχειρήσεις να προχωρήσουν σε προσλήψεις, για
μια ακόμη φορά επιχορηγούν ΚΕΚ, ΙΕΚ,
ΜΚΟ, κ.λ.π. κ.λ.π. για να δώσουν ένα μικρό προσωρινό χαρτζιλίκι σε νέους, οι
οποίοι ψάχνουν για ελπίδα.
Αυτή την αναπτυξιακή πολιτική (!!!) ποιος εγκέφαλος την περνάει ?
vouchers.
Άλλη
μια αναπτυξιακή (!!) εξαγγελία του Αντώνη, θα κοστίσει (σύμφωνα με αυτόν
600.000.000€) για να εκπαιδευθούν δεκάδες χιλιάδες άνεργοι νέοι και να δουλέψουν
με 150€ το μήνα, όσο δουλέψουν.
Αυτή την αναπτυξιακή πολιτική (!!!) ποιος εγκέφαλος την περνάει ?