Εντάξει, ξέρουμε
ποιος θα είναι πρώτος. Ξέρουμε ακόμη ότι αυτός ο πρώτος, δεν θα έχει κυβερνητική
αυτοδυναμία. Για να υπάρξει αυτοδυναμία, θα πρέπει ένα 20% των ψηφοφόρων να ψηφίσουν
κόμματα που δεν θα μπουν στη Βουλή. Πράγμα (σχεδόν) αδύνατον. Οπότε το ερώτημα μετατοπίζεται στο, ποιο κυβερνητικό σχήμα θα μας κυβερνήσει ? Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, ξεκινώντας από τον άγνωστο Χ του κόμματος του ΓΑΠ.
Θα έχει δυναμική, ή θα είναι μια ακόμη πολιτική φούσκα ?
Και εάν υποθέσουμε ότι έχει δυναμική, τι ζημιά θα κάνει στο ‘’καθεστωτικό’’ ΠΑΣΟΚ ?
Οι μεταγραφές και κολεγιές που κάνουν διάφοροι, θα αποδώσουν ?
Σε τελευταία ανάλυση ποιο θα είναι το τρίτο κόμμα ? ‘’ Ποτάμι ‘’, ‘’ Χρυσή Αυγή ‘’, ‘’ΚΗΔΙΣΟ’’ ?
Τελικά,
όντως πολύ ζόρικες και απρόβλεπτες αυτές οι εκλογές.