6 Ιανουαρίου 2015

ΖΟΡΙΚΕΣ & ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ....

Εντάξει, ξέρουμε ποιος θα είναι πρώτος. Ξέρουμε ακόμη ότι αυτός ο πρώτος, δεν θα έχει κυβερνητική αυτοδυναμία. Για να υπάρξει αυτοδυναμία, θα πρέπει ένα 20% των ψηφοφόρων να ψηφίσουν κόμματα που δεν θα μπουν στη Βουλή. Πράγμα (σχεδόν) αδύνατον. 

Οπότε το ερώτημα μετατοπίζεται στο, ποιο κυβερνητικό σχήμα θα μας κυβερνήσει ? Και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα, ξεκινώντας από τον άγνωστο Χ του κόμματος του ΓΑΠ.

Θα έχει δυναμική, ή θα είναι μια ακόμη πολιτική φούσκα ?
Και εάν υποθέσουμε ότι έχει δυναμική, τι ζημιά θα κάνει στο ‘’καθεστωτικό’’ ΠΑΣΟΚ ?
Οι μεταγραφές και κολεγιές που κάνουν διάφοροι, θα αποδώσουν ? 
Σε τελευταία ανάλυση ποιο θα είναι το τρίτο κόμμα ? ‘’ Ποτάμι ‘’, ‘’ Χρυσή Αυγή ‘’,  ‘’ΚΗΔΙΣΟ’’ ?

Τελικά, όντως πολύ ζόρικες και απρόβλεπτες αυτές οι εκλογές.