7 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ UNFAIR ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.

Μεγάλα γλέντια σήμερα για τα (όντως) πανέμορφα μάτια της Άντζελας, της γυναίκας του Τόλη, ντε. Η Άντζελα λοιπόν αποφάσισε να κατέβει στη Κέρκυρα με τη σημαία τα Νέας Δημοκρατίας !!!

Καλά διαβάσατε. Όχι με τον Γιωργάκη που θα ήταν πιο φυσιολογικό, αλλά με την Ν.Δ., έχοντας (μάλλον) τη διαβεβαίωση ότι θα πάρει τους ψήφους του Δένδια, που θα κατέβει στη Β! Αθηνών.
 
Με «πόλεμο» για την Γκερέκου απειλεί ο Βενιζέλος τον Σαμαρά!
Ξέρουμε ότι  Βενιζέλος έβγαλε αφρούς, σήκωσε τηλέφωνα, έριξε τα δέοντα και περιμένει. Τι περιμένει ? Μήπως το μαζέψουν με κάποιο τρόπο. Σε μια τέτοια περίπτωση, η Άντζελα θα πρέπει να ξαναγυρίσει στα καλλιτεχνικά της.

Συμπέρασμα. Ποιος λέει ότι οι εθνοπατέρες και εθνομητέρες, δεν ενδιαφέρονται για το καλό μας ? Όχι πείτε μου. Έχετε καμία αμφιβολία για αυτό ?