21 Μαρτίου 2014

ΝΙΚΟ ΜΟΥ - ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ !!!!!!

Άχουτα, άχουτα αβρότητες !!!!!!!
 

«Εκφράζω τις ευχαριστίες μου στην Δημοτική Κίνηση Κερατσινίου – Δραπετσώνας Ανεξάρτητοι Πολίτες», για την απόφαση της υποστήριξης στο πρόσωπό μου. Η απόφαση της Κίνησης χαρακτηρίζεται από την ανιδιοτέλεια και την συνέπεια των συνδημοτών που αποτελούν την Κίνηση στην διακηρυγμένη θέση τους για ενότητα.
 
 
Θέλω να εκφράσω την ιδιαίτερη εκτίμησή μου στο πρόσωπο του μέχρι χθες ανθυποψηφίου  μου Νίκου Αντωναράκη, ο οποίος με πολιτικό θάρρος και ανιδιοτέλεια θυσίασε την υποψηφιότητά του στο όνομα της ενότητας των δημοτικών δυνάμεων για ένα καλύτερο Κερατσίνι, μία καλύτερη Δραπετσώνα.
Από σήμερα μαζί με τους «Ανεξάρτητους Πολίτες» πορευόμαστε με στόχο έναν καλύτερο Δήμο. Τα μέλη και τα στελέχη της Κίνησης είναι ευπρόσδεκτα στην κοινή προσπάθειά μας όπως θα εκφραστεί στον Συνδυασμό νίκης, με απόλυτο σεβασμό στην αυτοτέλειά και στην προσφορά της στην κοινή προσπάθειά μας.»
Χρήστος Σαλαλές
Υποψήφιος Δήμαρχος