1 Νοεμβρίου 2014

'' ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ..."

Μεγάλες φωτιές άνοιξε η επιστολή των ‘’ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ‘’ και πολλά παρασκηνιακά βγαίνουν στην φόρα. Ορίστε ένας χαρακτηριστικός διάλογος από το F/B. μεταξύ δύο υποψηφίων που ήθελαν να διοικήσουν τη Πόλη. Δεν έχει σημασία ποιοι είναι, για αυτό τους γράφουμε σαν (Α), (Β), (Γ). Σημασία έχει αυτά που αναδύονται μέσα από τα γραφόμενα τους και άλλα πολλά ....

(Α). '' Η τρικυμία στο κρανίο σου συνεχίζεται. Έχεις μεγάλο θράσος να μιλάς για μένα και να με κατηγορείς ότι δήθεν είχα συμφωνήσει με το (Γ) εγώ. Και ποιες είναι οι πλάγιες μέθοδοι που χρησιμοποίησα για να οδηγήσω την παράταξη στην Αναγέννηση, πλην της ευθείας πρότασης που εισηγήθηκα; Και η πρόταση μου είχε νόημα γιατί ήταν η ΜΟΝΗ λύση για την πόλη και αυτό αποδείχτηκε περίτρανα και συνεχίζει να αποδεικνύεται. Και με πήρατε χαμπάρι; Θα μιλήσεις επιτέλους με αποδείξεις και ονόματα ή θα συνεχίσεις να κρύβεσαι πίσω από τις αποτυχημένες επιλογές σου. Εδώ και τώρα κ. (Β) ! ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ, διαφορετικά μόκο.... ''
 

(Β).  ''Εχω πολλά για εσένα αν συνεχίσεις και μιλάς πεζοδρομιακά!!!Καλό είναι λοιπόν είναι να κάνεις ΕΣΥ μόκο. Αντε γιατί αρκετά ασχολήθηκα με εσένα. Και για να τελειώνει το θεματάκι με εσένα πολλοί ήταν αυτοί που μου άνοιξαν τα μάτια για εσένα και για να μην ψάχνεις και πολύ δεν είναι μόνο από τον δήμο μας. Αν το συνεχίσεις αυτό που έχεις ξεκινήσει εδώ και μήνες και που κρατήθηκα να μην σου στείλω και καμία αγωγή λόγω αυτών που έγραφες τότε θα το κάνω τώρα. Αν νομίζεις οτι με την θέση που έχεις ή τις γνωριμίες σου θα μπορείς να λες ότι θες για εμένα σε άλλους και δεν θα το μάθαινα πάλι είσαι πολύ γελασμένος .Πρέπει να ξέρεις πότε να μιλάς και πότε να σωπαίνεις (Α). Το χειρότερο είναι οτι σε έβαλα στο σπίτι μου και ούτε αυτό δεν σεβάστηκες μπροστά στην πρεμούρα σου να είσαι οπωσδήποτε στην διοίκηση του δήμου όπως συνέχεια έλεγες. Για πες μας λοιπόν με αυτή σου την επιλογή μπήκες; Για να μην ξανακάνεις μάθημα σε κανένα πια. Άπειροι μπορεί να είμαστε σαν κίνηση ή προσωπικά σαν πολιτικός αλλά όχι βλάκας. Και ακόμα να ξέρεις τα έχω βάλει με πολύ πιο δυνατούς και πιο έμπειρους από εσένα και βγήκα ΚΑΙ καθαρός και πιο έμπειρος. Λυπάμαι αλλά έχω με πολύ πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθώ. Να με συγχωρει μόνο ο (Γ) που όλα αυτά τα γράφω στον τοίχο του. Η συνάντηση όμως ισχύει για να μην νομίζει κανείς ότι φοβάμαι ή θέλω να την αποφύγω.  Τα υπόλοιπα εκεί! ''

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ……