17 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΤΑ ΛΕΝΕ ....

- Δεν ξεκινήσαμε καλά Βαγγέλη μου. Άλλα μου είχες πει, μας την έφεραν.

- Αντώνη μου, δεν μας την έφεραν, μην φοβάσαι.

- Μα είχαμε πει 165 με 167 κομμάτια, τουλάχιστον. Έτσι δεν λέγανε όλοι οι δικοί μας στα παράθυρα. Είχαμε φτιάξει μια ψυχολογία. Τώρα ? Αισθάνομαι σαν τον Γεράσιμο, τότε στα δικά σας.

- Τι να πω, Αντώνη μου. Ο Γρηγόρης φέρθηκε εντάξει. Ότι μου είχε πει. Δεν τον φοβόμουνα. Εξ άλλου δεν υπάρχουν πια δουλειές έξω. Τι θα έκανε ? Ο Παναγιώτης όμως, ο δικός σου ?

- Δεν το περίμενα, να πω την αλήθεια. Τον είχα διαβεβαιώσει ότι όλα εντάξει, με το παιδί. Γιατί το έκανε αυτό, δεν το κατάλαβα. Όπως δεν κατάλαβα γιατί δεν ήρθαν τα άλλα δύο παιδιά. Αφού τα αφήσαμε ελεύθερα. Δεν τα αφήσαμε ? Τι άλλο ήθελαν ?

- Μην φοβάσαι τον Παναγιώτη. Σε εμάς είναι. Κολπάκια κάνει. Για τους άλλους, μάλλον κίνηση τακτικής τους ήταν. Και αυτούς δεν τους φοβάμαι.

- Ναι, αλλά όλοι αυτοί μας γα#^%#^αν την ψυχολογία των άλλων.

- Μη φοβάσαι θα την φέρουμε στα ίσα. Έχουμε δώδεκα μέρες ακόμη. Μην ξεχνάς, εμένα με λένε Βαγγέλη.

- Έχεις κάτι στο μυαλό σου ?

- Χε,χε,χε Αντώνη μου. Χτεσινός είμαι ?

- Πιστεύω να δουλέψει, γιατί δεν θα ξέρουμε που να κρυφτούμε. Το καταλαβαίνεις αυτό.

- Άσε να δω τις αντιδράσεις των Βρυξελλών αύριο και θα στο πω με λεπτομέρειες.
Κράτα μόνο αυτό. Θα δέσω καλά του αριστεράκηδες. Θα αναλάβουμε από αύριο ‘’πολιτικές πρωτοβουλίες’’. Μη σε νοιάζει. Θα στο δέσω, καλά. Θα σου κάνω κάτι λεβεντόπαιδα να χάσουν τον ύπνο τους. Μην σε νοιάζει,  σε λέω.

- Μωρέ με νοιάζει και τρέμω. Κοίτα φουκαρά μου να πιάσεις όλους τους ανεξάρτητους. Θα βάλω και τη Ντόρα στο παιχνίδι. Μιλάει καλά με αυτούς,

- Άσε ρε Αντώνη, ξέρω καλά τι θα κάνω. Φεύγω τώρα να κάνω καμιά τριανταριά τηλέφωνα, για να αναδιατάξω το κλίμα.

- Πολιτικές πρωτοβουλίες μου είπες, ε ? Για να σε δω, ρε Βαγγέλη. Και κοίτα να μιλήσεις με τα παιδιά στις Βρυξέλλες. Πρέπει να βοηθήσουν όσο μπορούνε. Α, μίλα και με τα παιδιά από τις Τράπεζες. Θέλω τα ATM να γεμίζουν 10 φορές την ημέρα. Κατάλαβες , ε ?

- OK Partner. Τα λέμε το βράδυ τηλεφωνικά.

(Σ.Σ. Φανταστικοί διάλογοι, από φανταστικά πρόσωπα, με αληθινό περιεχόμενο).