20 Μαρτίου 2014

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΙΖΝΕΣ

Τελικά εμείς οι Έλληνες είμαστε πραγματικά πολύ ωραίος και ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ Λαός.
Πάντα βρίσκουμε λύσεις και διεξόδους και στις πιό δύσκολες καταστάσεις, ιδιαίτερα τις προσωπικές μας.

Ακούστε λοιπόν συνέλληνες ιδέα που σας τη λέω, γιατί δεν προλαβαίνετε να την βάλετε μπροστά στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Για τις επόμενες, ο θεός να σας έχει καλά να την εφαρμόσετε.  Όχι βέβαια ότι δεν έπαιζε και παλαιότερα, αλλά σε τούτες που μας έρχονται, το ''μοντέλο''  έχει πάρει μεγάλες και καλύτερες διαστάσεις.

Εγώ λοιπόν, το οποίο το άτιμο το μνημόνιο (αν και κεντροαριστερό) με έριξε στη φτώχια και την ανεργία, περνάω δύσκολες μέρες. Επειδή δεν έχω σέντσι ούτε για φραπόγαλο στη πλατεία, κάθομαι όλη την μέρα και παίζω στα σόσιαλ μίντια. Μπλόκς, Φεισμπουκ, τουιτερς και όλα αυτά που είναι τσάμπα. Σπάω πλάκα, κάνω λαικ, γράφω και κανά σχόλιο και περνάει η ώρα χωρίς να το καταλάβω. Και έχω κάνει και εγώ ένα δικό μου μπλόκ και μια σελίδα στο φεισμπουκ, όπου γράφω ότι μου έρθει, κολλάω καμία ανάρτηση άλλου κ.λ.π., έτσι παιγχνίδι να γίνεται.

Μια μέρα, πριν μερικούς μήνες, μου ήρθε Η ΙΔΕΑ. Την συζήτησα αμέσως με το κολλητό μου, συμφώνησε και την βάλαμε μπροστά.

Πρώτα - πρώτα, βρήκαμε ένα κουλτουριάρικο όνομα που να χτυπάει ωραία και αρχίσαμε να κάνουμε πολιτικές παρεμβάσεις στο μπλοκ και στο φεισμπουκ. Ξέρετε τώρα, μνημόνια, φτώχια, κοινωνικές διεκδικήσεις, περιβάλλον, ανένταχτα κινήματα και τέτοια συναφή που πουλάνε.

Μετά αρχίσαμε να το στέλνουμε δεξιά και αριστερά και να κάνουμε λαικ. Τα λαικ, όπως ξέρετε είναι μεταδοτικά. Κάναμε, μας κάναμε και έτσι σιγά - σιγά, είχαμε αναρτήσεις που χτυπάγανε και 200 λαικ !!!!! Τρεις μήνους πριν τις εκλογές, αρχίσαμε να διαδίδουμε ότι κάνουμε παράταξη και ότι κατεβαίνουμε στις  δημοτικές εκλογές. Και αρχίσαμε (ντε και καλά) και πολιτικές παρεμβάσεις τοπικής εμβέλειας, κυρίως. Στήσαμε και ένα διαδικτυακό δημοψήφισμα που το κάναμε να μας δίνει 20% με το καλημέρα (όπως κάνει σήμερα ο Θεοδωράκης) και αρχίσαμε και το παίζαμε πολιτική δύναμις !!! Η αλήθεια είναι ότι προκαλέσαμε μια μικρή ταραχή σε αρκετούς από τους άλλους υποψήφιους. Αυτό θέλαμε, εξάλλου.....

Και ενάμισο μήνα πριν τις εκλογές, μας ήρθε η αναμενόμενη πρότασης, από ένα υποψήφιο ο οποίος μην μπορώντας να κλείσει ψηφοδέλτιο μας έκανε τη πρόταση. ''Λεβέντες πάμε μαζί να συμπορευθούμε χέρι - χέρι , στον αγώνα να πάρουμε το Δήμο. Και εγώ εδώ είμαι, δεν θα σας αφήσω έτσι. Και σήμερα και αύριο.''

Αυτό που επιδιώκαμε, ήρθε. Και έτσι βγάλαμε τα έξοδα μας, τη χρονιά μας και ίσως και την επόμενη μέρα μας. Εξ άλλου, εδώ είμαστε πάλι…..

Αδέλφια μη ξεχνάτε ποτέ το ‘’Πενία Τέχνας Κατεργάζεται .." Εφαρμόστε το και θα με θυμηθείτε…