27 Απριλίου 2014

ΞΕΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ '' Ζ ''

Ξέσπασε και ο ''Ζ'' για το δημοσίευμα τοπικού Blog που λίγο - πολύ τον φέρνει '' εν δυνάμει διαπλεκόμενο ''. Και με το δίκιο του. Συμφωνούμε απόλυτα με τη δήλωση του και ειδικά με ''Άλλο δημοσιογραφία, άλλο ρεπορτάζ, άλλο εκτίμηση και άλλο ωμή διαστρέβλωση της αλήθειας και προσπάθεια σπίλωσής μου ...'' και δημοσιεύουμε απόσπασμά της.

'' ...Έδινα και δίνω πάντα τις μάχες μου με πολιτικό πολιτισμό, με ανιδιοτέλεια, με ήθος. Γι αυτό δεν θα ανεχτώ κανένα υπονοούμενο από κανένα Μέσο Ενημέρωσης που αφορούν στην ηθική μου......
Είναι περίεργο που επιλέγουν εμένα και τον συνδυασμό μας από όλους τους συνδυασμούς και μας εγκαλούν ότι δεν πήραμε θέση για κάποια «φωτογραφική διάταξη».

Τους θυμίζω ότι τόσο εγώ προσωπικά, όσο και συνολικά η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ είμαστε οι μόνοι από όλους τους υποψήφιους και τους Συνδυασμούς που έχουμε καταγγείλει τα σχέδια για την περιοχή και ενημερώνω, ότι αν δεν αποσύρουν αυτά τα υπονοούμενα, θα προσφύγω στην δικαιοσύνη. Με την τιμή και την υπόληψή μου δεν θα παίξει κανένας. Άλλο δημοσιογραφία, άλλο ρεπορτάζ, άλλο εκτίμηση και άλλο ωμή διαστρέβλωση της αλήθειας και προσπάθεια σπίλωσής μου. ''